Contact

Departamentul Calculatoare
Str. G. Barițiu nr. 28, 400027 Cluj-Napoca, România

Director departament - Sala C9, Telefon: +40-(0)264-202389
Secretariat - Sala M04, Telefon: +40-(0)264-401221

Studii de masterat - sesiunea de admitere septembrie 2024

Ultima actualizare: 27.08.2024

Vă rugăm consultați periodic această pagină pentru a fi la curent cu ultimele anunțuri legate de admitere!

Programe de studiu:

Inginerie Software (IS)

Rețele de Comunicații și Sisteme Distribuite (RCSD)

Tehnologia Informației în Economie (TIE)

Artificial Intelligence and Vision (Inteligență și Viziune Artificială) (AIV) (în limba engleză) NOU!

Cybersecurity Engineering (Ingineria securității cibernetice) (CE) (în limba engleză) NOU!

Data Science (Știința datelor) (DS) (în limba engleză) NOU!

Complemente de Știința Calculatoarelor (CSC)

 

Important! Pentru a putea opta pentru una dintre secțiile cu predare în limba engleză (indiferent dacă e prima opțiune sau nu), este necesar să îndepliniți una dintre următoarele condiții:

  • să fiți absolvent/ă al/a unei secții cu predare în limba engleză
  • dacă dețineți un atestat privind cunoașterea limbii engleze, de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, TOEFL etc.), trebuie să trimiteți o copie scanată a lui către Departamentul de Limbi Străine al UTCN, pentru validare (prin unul dintre formulare, alte detalii – mai jos)
  • dacă nu îndepliniți una din condițiile anterioare sau dacă atestatul nu este validat din diverse motive, va trebui să susțineți un test de limba engleză, contra cost, cf. Regulamentului de taxe UTCN (https://websinu.utcluj.ro/Taxe/Taxe_2023-2024.pdf), cap. IV (alte detalii – mai jos)

Este obligatorie înscrierea pentru validarea atestatului (care se trimite odată cu înscrierea pentru această validare), precum și pentru susținerea testului de limba engleză. Această înscriere se face până la data de 4 septembrie 2024 ora 17, în formularul care este disponibil la adresa: https://forms.office.com/e/7fnUDVN0RB (pentru absolvenții UTCN; e necesar cont de student), respectiv https://forms.gle/Wt9jFp6fXAmMhPHS6 (pentru absolvenții din afara UTCN; e necesar cont Google).

Calendar admitere master

Depunere  înscriere (pt. certificare lb. engleză) și încărcare atestat existent (în unul dintre formularele de mai sus): până în 4 septembrie 2024 ora 15

Afișare rezultate validare certificate (admis/respins): 5 septembrie 2024

Test limba engleză: în 6 septembrie 2024 ora 10

Afișare rezultate test limba engleză: 9 septembrie 2024

Perioada de înscriere și de depunere a propunerii de proiect (online): 9 - 10 septembrie 2024 (ultima zi până la ora 12.00)

Interviu (fizic): 11 septembrie 2024, conform planificării afișate pe site după perioada de înscriere

Afișare rezultate preliminare : 11 septembrie, seara

Depunere contestații: 12 septembrie (conform regulamentului, contestațiile pot fi depuse exclusiv pentru nerespectarea procedurilor legale, pe adresa contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Soluționare contestații: 13 septembrie

Afișare rezultate după contestații: 13 septembrie (seara)

Confirmarea locurilor: 16 septembrie între orele 8-15 sala M04 (Cluj-Napoca, str. Barițiu nr. 26-28)

Afișarea rezultatelor finale: 16 septembrie (seara)

 

Acte necesare pentru înscriere, conform cu Art. 3.5 din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:

  1. Cerere de înscriere - se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul electronic al candidatului.
  2. Documente in format electronic:

B.1. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent);

B.2. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare;

B.3. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (se descarcă de pe platformă) (numai pentru promoții anterioare);

B.4. Certificat de naștere;

B.5. Cartea sau buletinul de identitate;

B.6. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

B.7. Dovada achitării taxei de înscriere (Chitanță sau Ordin de plată) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform cu Art.3.3 (2) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025);

B.8. Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz - de care aparțin. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării, conform legislației în vigoare.

Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta o adeverință medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa – în mod expres – gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare.

B.9. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de master de la universitatea absolvită;

B.10. Propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, completată și semnată, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (aici găsiți Anexa 2: Șablon proiect (pentru limba română), Project template (for english)).

B.11. Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a) sau certificat obținut de la Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare al UTCN, în urma testării, pentru candidații care optează pentru programele de studiu în limba engleză și nu au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză.

Modalitatea de înscriere pentru validarea certificatului pe care îl dețineți sau pentru susținerea unui test pentru obținerea certificatului, a fost descrisă mai sus, înaintea Calendarului de admitere.
Candidații care au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză, pot dovedi competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire.

  1. Suplimentar, doar pentru candidații care se regăsesc la Art. 2.2 (5) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:

C.1. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare, conform Anexei nr. 3 din metodologia specifică candidaților români de pretutindeni, exceptând candidații din Republica Moldova;

C.2. Permis de ședere, după caz;

C.3. Pașaport – copie după primele trei pagini, conform metodologiei specifice;

C.4. Atestat/ Adeverință CNRED.

  1. În cazul candidaților care prezintă acte de identitate, de studii și adeverințe medicale eliberate în afara României, este necesară suplimentarea dosarului cu o traducere autorizată a acestora în limba română, engleză sau franceză.

Informații despre admitere (inclusiv numărul de locuri) găsiți și la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/

Email persoana de contact: Iulia.Costin@cs.utcluj.ro