Studii de masterat - sesiunea de admitere septembrie 2024
Ultima actualizare: 16.09.2024
Vă rugăm consultați periodic această pagină pentru a fi la curent cu ultimele anunțuri legate de admitere!
IMPORTANT!
Candidatii admisi la masterul COMPLEMENTE DE STIINTA CALCULATOARELOR (CSC) trebuie sa completeze o cerere prin care se alege pentru anul 1, sem 2 o disciplina optionala, cerere care se trimite prin e-mail pe adresa Claudia.Olar@cs.utcluj.ro pana in data de 20.09.2024 Cerere optionale an 1 master CSC
Candidatii admisi la specializarile INGINERIE SOFTWARE (IS) si RETELE DE COMUNICATII SI SISTEME DISTRIBUITE (RCSD), trebuie sa completeze cererea pentru cursurile optionale si sa o trimita prin e-mail pe adresa Claudia.Olar@cs.utcluj.ro, pana in data de 20.09.2024 Cerere optiuni master - 2024 - 2025
Rezultate finale admitere master septembrie 2024 - 16.09.2024
Admisi - ordonare pe specializari
13.09.2024 - Rezultate dupa perioada de contestatii
Deoarece nu au existat contestații, rezultatele anterioare rămân valabile.
Pentru confirmarea locului (16 septembrie între orele 8-15 sala M04, Barițiu 28, Cluj-Napoca), vă rugăm să aduceți următoarele acte:
- Toți candidații declarați admiși vor aduce actele pe care le-au încărcat pe platforma online,în original și copie (originalul, dacă nu este necesar la dosar, va fi utilizat pentru a se realiza certificarea “conform cu originalul” de către comisie a copiilor), astfel:
- certificat de naștereși carte de identitate – copiile certificate rămân la dosar
- adeverința medicală în original (NU copie), rămâne la dosar
- declarațiaprivind nr. de ani urmați la master la buget în România - în original, NU copie – rămâne la dosar
- diploma de licență și suplimentul la diplomă în original (promoțiile anterioare) sau adeverința de absolvire în original (promoția curentă). – pentru cei admiși la buget, acestea rămân la dosar. Pentru cei la taxă, dacă nu lăsați originalele la dosar, trebuie să aduceți o copie și, în plus, să aduceți dovadă că originalele le-ați lăsat la un alt masterat unde sunteți înscriși
- propunerea de proiect
- alte acte în original care au fost depuse pe platformă (după caz); de ex.:
- documentul justificativ pt. scutirea de taxă, dacă se referă la alte situații decât certificat de deces, este necesar în original
- pentru certificat de deces, vă rugăm să aduceți original și copie, la fel pentru certificat de căsătorie – rămân copiile certificate la dosar
- adeverință privind nr. de ani urmați la master la buget – la dosar
- certificatul de competențe pentru limba engleză
-
- 2 poze ¾ ale candidatului, cu numele complet + inițiala tatălui scrise pe verso (vor fi necesare pentru eliberarea carnetului de student de la secretariat, în toamnă)
- fișa de înscriere, listată de pe platforma de înscriere
- Candidații declarați admiși la taxă, în plus față de actele de mai sus, vor achita taxa de confirmare a locului, în valoare de 300 lei, pe platforma admiterii (online/încărcare OP). În platformă, taxa de confirmare se poate plăti doar în intervalul de timp pentru confirmări, adică în 16 septembrie între orele 8.00 și 15.00.Dacă alegeți o altă modalitate de plată decât plata din platformă, trebuie să încărcați dovada de plată pe platformă la secțiunea de plată pentru confirmarea locului, pentru a vi se putea confirma locul de taxă. Atenție! Pentru această taxă nu se poate face scutire de taxă! Acea scutire a fost valabilă doar pentru taxa de admitere.
Rezultate initiale admitere master septembrie - 11.09.2024
Admisi - ordonare pe specializari
Programe de studiu:
Inginerie Software (IS)
Rețele de Comunicații și Sisteme Distribuite (RCSD)
Tehnologia Informației în Economie (TIE)
Artificial Intelligence and Vision (Inteligență și Viziune Artificială) (AIV) (în limba engleză) NOU!
Cybersecurity Engineering (Ingineria securității cibernetice) (CE) (în limba engleză) NOU!
Data Science (Știința datelor) (DS) (în limba engleză) NOU!
Complemente de Știința Calculatoarelor (CSC)
Planificare interviu admitere master - 11.09.2024
Candidații trebuie să fie prezenți în fața sălilor de examinare cu minim 15' înaintea orei la care sunt planificați și să aibă asupra lor 2 exemplare listate din Propunerea de proiect
Rezultate validare certificate de limba engleză; test engleză - 6 septembrie
Niciunul dintre cele 3 certificate depuse nu a fost validat de către Departamentul de Limbi Străine.
Ca urmare, toți cei înscriși trebuie să susțină testul de limba engleză.
Vă rugăm să vă prezentați la test în 6 septembrie ora 10, în sala 216 pe str. Barițiu nr. 25, Cluj-Napoca, având la dvs. dovada de plată pentru test (conform regulamentului de taxe, 50 lei pentru participanți din UTCN și 100 lei pentru participanți din afara UTCN).
Taxa (pentru externi) se poate plăti la Casieria Universității sau în contul: Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Banca: Trezoreria Cluj, IBAN: RO35TREZ21620F330500XXXX, cod fiscal: 4288306, cu precizarea Test de obținere certificat de competență pentru limba engleză.
Important! Pentru a putea opta pentru una dintre secțiile cu predare în limba engleză (indiferent dacă e prima opțiune sau nu), este necesar să îndepliniți una dintre următoarele condiții:
- să fiți absolvent/ă al/a unei secții cu predare în limba engleză
- dacă dețineți un atestat privind cunoașterea limbii engleze, de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, TOEFL etc.), trebuie să trimiteți o copie scanată a lui către Departamentul de Limbi Străine al UTCN, pentru validare (prin unul dintre formulare, alte detalii – mai jos)
- dacă nu îndepliniți una din condițiile anterioare sau dacă atestatul nu este validat din diverse motive, va trebui să susțineți un test de limba engleză, contra cost, cf. Regulamentului de taxe UTCN (https://websinu.utcluj.ro/Taxe/Taxe_2023-2024.pdf), cap. IV (alte detalii – mai jos)
Este obligatorie înscrierea pentru validarea atestatului (care se trimite odată cu înscrierea pentru această validare), precum și pentru susținerea testului de limba engleză. Această înscriere se face până la data de 4 septembrie 2024 ora 17, în formularul care este disponibil la adresa: https://forms.office.com/e/7fnUDVN0RB (pentru absolvenții UTCN; e necesar cont de student), respectiv https://forms.gle/Wt9jFp6fXAmMhPHS6 (pentru absolvenții din afara UTCN; e necesar cont Google).
Calendar admitere master
Depunere înscriere (pt. certificare lb. engleză) și încărcare atestat existent (în unul dintre formularele de mai sus): până în 4 septembrie 2024 ora 15
Afișare rezultate validare certificate (admis/respins): 5 septembrie 2024
Test limba engleză: în 6 septembrie 2024 ora 10
Afișare rezultate test limba engleză: 9 septembrie 2024
Perioada de înscriere și de depunere a propunerii de proiect (online): 9 - 10 septembrie 2024 (ultima zi până la ora 12.00)
Interviu (fizic): 11 septembrie 2024, conform planificării afișate pe site după perioada de înscriere
Afișare rezultate preliminare : 11 septembrie, seara
Depunere contestații: 12 septembrie (conform regulamentului, contestațiile pot fi depuse exclusiv pentru nerespectarea procedurilor legale, pe adresa contestatiiadmitere@utcluj.ro)
Soluționare contestații: 13 septembrie
Afișare rezultate după contestații: 13 septembrie (seara)
Confirmarea locurilor: 16 septembrie între orele 8-15 sala M04 (Cluj-Napoca, str. Barițiu nr. 26-28)
Afișarea rezultatelor finale: 16 septembrie (seara)
Acte necesare pentru înscriere, conform cu Art. 3.5 din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:
- Cerere de înscriere - se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul electronic al candidatului.
- Documente in format electronic:
B.1. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent);
B.2. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare;
B.3. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (se descarcă de pe platformă) (numai pentru promoții anterioare);
B.4. Certificat de naștere;
B.5. Cartea sau buletinul de identitate;
B.6. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
B.7. Dovada achitării taxei de înscriere (Chitanță sau Ordin de plată) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform cu Art.3.3 (2) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025);
B.8. Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz - de care aparțin. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării, conform legislației în vigoare.
Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta o adeverință medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa – în mod expres – gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare.
B.9. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de master de la universitatea absolvită;
B.10. Propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, completată și semnată, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (aici găsiți Anexa 2: Șablon proiect (pentru limba română), Project template (for english)).
B.11. Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a) sau certificat obținut de la Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare al UTCN, în urma testării, pentru candidații care optează pentru programele de studiu în limba engleză și nu au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză.
Modalitatea de înscriere pentru validarea certificatului pe care îl dețineți sau pentru susținerea unui test pentru obținerea certificatului, a fost descrisă mai sus, înaintea Calendarului de admitere.
Candidații care au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză, pot dovedi competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire.
- Suplimentar, doar pentru candidații care se regăsesc la Art. 2.2 (5) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:
C.1. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare, conform Anexei nr. 3 din metodologia specifică candidaților români de pretutindeni, exceptând candidații din Republica Moldova;
C.2. Permis de ședere, după caz;
C.3. Pașaport – copie după primele trei pagini, conform metodologiei specifice;
C.4. Atestat/ Adeverință CNRED.
- În cazul candidaților care prezintă acte de identitate, de studii și adeverințe medicale eliberate în afara României, este necesară suplimentarea dosarului cu o traducere autorizată a acestora în limba română, engleză sau franceză.
Informații despre admitere (inclusiv numărul de locuri) găsiți și la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/
Email persoana de contact: Iulia.Costin@cs.utcluj.ro